Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

FaceBook

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

 Zapraszamy na dwudniowe szkolenie "OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA" 

 

 

 Celem szkolenia jest ustalenie reguł profesjonalnej obsługi klienta, wzmocnienie postawy asertywnej, omówienie sposobów radzenia sobie z trudnym klientem – odpowiednia komunikacja, typologia Klienta i reagowanie na zastrzeżenia, poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem.

Zajęcia będą odbywały się z wykorzystaniem następujących metod dydaktycznych:

·         analiza doświadczenia

·         dyskusja moderowana

·         burza mózgów

·         zadania zespołowe

·         prezentacja interaktywna

·         symulacje sytuacji z życia codziennego

·         wizualizacja

·         komentarz trenera

·         gry i zabawy zespołowe

 

Orientacyjny koszt szkolenia 515,- zł netto od osoby.

 

Miejsce szkolenia: ul. Smocza 27, 01-048 Warszawa ( godz.: 9.00-16.00). Termin do ustalenia.

 

 W ramach szkolenia organizator zapewnia materiały szkoleniowe oraz przerwę kawową z poczęstunkiem.